mandag 12. november 2012

Heklet lyslykt

Ble med på lyslykt trenden.

Jeg måtte jo selvfølgelig hive meg på lyslykt trenden jeg også, som mange andre har gjort.
Så det ble til ett par, tre lykter da.
Noe er også pyntet med perler, siden jeg driver med nettbutikk med perler. Og perler trenger jo ikke bare brukes til å henge rundt halsen eller i ørene. Nei, med perler er det bare fantasien som stopper en.
Så under her vil dere se ett par lykter med litt perler på også.
Lykten med hank, er et glass som jeg fant på loppemarket. De to andre lyktene er laget med glass som er etter mat.
Garnet som er brukt her, er et billig garn som jeg har kjøpt på Rema 1000.

Her er det sydd på tre glassperler som jeg har i nettbutikken. De passet akkurat inn i hver åpning.
Enkel og grei lyslykt. Dette var faktisk den første jeg prøvde meg på.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar