mandag 12. november 2012

USA pute

Min USA pute.

Da vi kjøpte oss van, var vi på utkikk etter puter med usa flagg. Men det var ikke lett å finne det da, men nå har jeg sett mange. Men mens jeg holdt på å hekle denne puta, fant vi noen puter i Sverige.
Jeg ga meg ikke med å hekle puta for det, jeg fullførte den. Jeg hadde ikke noe oppskrift å gå etter, så den ble til på veien. Jeg bare heklet og heklet. Så da jeg ble ferdig lurte jeg på hva jeg skulle putte inni den, for målene var jo litt rare. Men jeg ville at den skulle være avlang som ett flagg.
Da ble det å dra en tur ned i kjelleren til moren min, der er det alltid mye rart. Der fant jeg en gammle dunpute i fra tiden da jeg var liten, som vi hadde hatt på hytta vi hadde hatt i mange år da jeg var yngre. Den gikk rett inn i denne nye heklede puta mi.
Da jeg skulle sy noe som lignet stjerner, bare sydde jeg. Da jeg var ferdig skulle jeg for morro telle dem. Jammen var det ikke blitt 50 stjerner også.. :)
Så her er resultatet da den ble ferdig. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar