mandag 26. november 2012

Dekorere lys

Pynting av lys

Det er jo morsomt å lage litt ekstra pynt på ellers så kjedelige hvite lys. Så da fant jeg frem litt saker som jeg har her. Dette lyset laget jeg med et stempel som jeg har, som jeg bruker til å lage kort med.
Det stemplet jeg på en hvit serviett, som jeg da klippet ut etterpå. Tok av de to bakerste lagene på servietten og satte det på lyset. Det er satt på med et lite strykejern med lav varme. Sånn at ikke stearinen begynner å smelte for mye. For da er alt ødelagt. :)
Passe på at det blir godt festet hele veien, ellers vil det fort løsne igjen.
Etter at jeg var ferdig med det, fant jeg frem en snor og et anheng jeg har i nettbutikken som jeg da pyntet det rundt meg. Vips! Da har man et lys som man enten kan gi bort i gave til jul eller ha selv. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar